Termeni și Condiții

Garanție și Service

1. Vânzătorul acordă garanție care începe de la data livrării produselor pentru o perioadă de 2 ani. În această perioadă, dacă deficiențele nu sunt imputabile Cumpărătorului, Vânzătorul își asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa. După efectuarea livrării, Cumpărătorul are obligația de a verifica produsele cu privire la orice deficiențe cantitative sau calitative (ciobituri, zgârieturi, rosături, componente îndoite, pete de murdărie etc.) și de a informa vânzătorul în cel mai scurt timp. 

2. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru execuția și consecințele serviciilor de manipulare, transport, montaj și instalare executate de terți, atunci când produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instrucțiunile producătorului. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea utilizarea sau întreținerea greșită a produselor, datorate nerespectării instrucțiunilor producătorului. Nu se consideră lipsă de conformitate dacă la momentul încheierii contractului cumpărătorul a fost informat în mod explicit că o anumită caracteristică a bunurilor nu corespunde cerințelor obiective de conformitate, iar cumpărătorul acceptă acest lucru (în mod expres și separat) la momentul încheierii contractului de vânzare. Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele manufacturate și cele din materiale naturale precum pielea, lemnul masiv, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe și a particularităților aparente pe material. Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele din lemn masiv pot prezenta mici crăpături sau noduri în funcție de natura lemnului sau că pot apărea în timp mici crăpături funcție de condițiile în care sunt păstrate produsele - la temperaturi situate în afara intervalului 18-30 de grade Celsius și umiditate ridicată. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate. 

3. Orice reclamație va fi însoțită de factura de marfă și certificatul de garanție. În termenul de garanție Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită, sau înlocuirea produsului cu deficiențe calitative, dacă aceste deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. În funcție de disponibilitatea Vânzătorului,  acesta își va impune să repare  produsul într-o perioadă de maxim de 15 zile lucrătoare, într-un termen stabilit de comun acord, cu excepția situației când această măsură este imposibilă (dacă în acest timp nu se pot asigura produse sau piese de schimb identice pentru înlocuire) sau disproporționată.

4. Produsul înlocuit beneficiază de aceeași garanție ca și un produs nou. În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparație, termenul de garanție de 2 ani se prelungește cu timpul de nefuncționare a bunului, din momentul în care a fost adusă la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate și până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către cumpărător.

5. Transportul și montajul produselor de către Vânzător la sediul indicat de Cumpărător nu fac obiectul facturii ce conține produsele și nu sunt incluse în prețul plătit de Cumpărător. 

În perioada până la data livrării, indiferent de achitarea parțială sau integrală a comenzii, produsele sunt în proprietatea Vânzătorului, până la livrarea efectivă a acestora. Livrarea efectivă este confimată prin semnătura de primire a Cumpărătorului pe factura fiscală pentru comenzile expediate cu echipa internă de livrare sau documentul de transport furnizat de curier.

6. Încărcarea inegală a dulapurilor cu obiecte sau mișcarea lor din loc pot să deregleze ușile sau sertarele. După efectuarea montajului și instalării și după efectuarea reglajelor la sertare și uși, confirmate de Cumpărător prin semnătură, Vânzătorul nu mai are nicio obligație privind repetarea acestor servicii. În lipsa unei alte specificații, încărcarea maximă pe polița este de 5kg. Tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) și întinderea pielii sau stofei (la canapele și saltele) precum și mătuirea sau, după caz, lustruirea produselor, toate acestea produse în timp, ca urmare a uzurii într-o utilizare normală nu sunt considerate defecte. În primele 3 luni de utilizare, spuma poliuretanică folosită la umplerea pernelor la canapele și la saltele se va tasa ușor după care se va stabiliza, de aceea este normală apariția unor cute ale tapițeriei. Buretele se poate tasa în timpul transportului de aceea este necesară o modelare a umpluturii din perne prin baterea ușoară a acestora.

7. În cazul în care Cumpărătorul a optat pentru Livrare și Montaj, Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea manipularea produselor dacă nu există un spațiu suficient de manevră în zona ușilor, holurilor sau casa scărilor. Deși este asistat în procesul de vânzare de angajații Vânzătorului, Cumpărătorului îi revine întreaga răspundere privind alegerea formei, confortului, stilului, culorii, dimensiunilor, materialelor, finisajelor, precum și locul unde urmează a fi instalat produsul. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind manipularea altor obiecte existente în spațiul unde vor fi instalate produsele. În lipsa unei notificări de la Cumpărător, Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind transportul produselor dacă nu sunt condiții corespunzătoare privind accesul, manevrarea și parcarea în siguranță a autovehiculului sau dacă prin aceasta se încalcă legea.

8. Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:

  • – dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;
  • – tăierea sau zgârierea materialelor;
  • – frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;
  • – folosirea sau păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;
  • – așezarea produsului lângă surse de căldură (distanța de gardă este de 1m)
  • – folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă);
  • – dehidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă);
  • – udarea produselor (curățați cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru - apoi ștergeți imediat cu o cârpă uscată);
  • – împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);
  • – roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;
  • – folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat. 

9. Instrucțiuni privind utilizarea și întreținerea tapițeriilor la mobilierul tapițat. Pentru a prelungi durata de utilizare a canapelei voastre nu săriți, nu vă aruncați, nu vă așezați pe brațe, nu trageți de perne, nu împingeți, ci ridicați-o de la bază. La montarea picioarelor canapeaua se va așeza pe spate, se vor strânge ferm picioarele apoi se va așeza în poziție ridicând-o.

– ștergeți canapeaua cu o cârpă moale uscată (pielea) sau cu o perie de haine moale (stofa);

– hidratarea pielii se face la fiecare 2 luni cu soluții speciale încercate în prealabil;

– nu expuneți produsele la radiații solare directe;

– păstrați produsul în limite normale de umiditate și temperatură;

– după ce ați probat soluția de curățare, curățați fără să frecați, treceți ușor cu cârpa;

– urmele de murdărie, lichide, grăsimi corporale se șterg întâi cu o cârpă uscată apoi cu soluția descrisă anterior;

– urmele de gumă de mestecat se îndepărtează râcâindu-le cu cuburi de gheață puse într-un săculeț de nylon;

– tapițeriile de stofă și husele se pot curăța doar chimic, în centre specializate;

– saltelele se răsucesc în același plan în fiecare lună, iar la 6 luni se întorc pe cealaltă față. 


Politica de retur a produselor

1. MOBIPLAZA  oferă persoanelor fizice posibilitatea de retur a produselor în termen de 14 zile calendaristice. Termenul de 14 zile intră în vigoare în momentul în care consumatorul intră în posesia fizică a produselor.   

 2. Consumatorul va trebui să suporte costul aferent returnării produselor în caz de restituire. Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezultă din manipulări, urcarea/coborîrea mobilierului la etaj, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților și funcționării produselor, taxe de orice natură) care urmează a fi suportate de consumator cu ocazia exercitării dreptului de restituire. 

  • Returul produselor se face în magazinele/depozitul MOBIPLAZA în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării produselor.
  • Rambursarea sumelor se face în cel mai scurt timp de la transmiterea intenției cumpărătorului de renunțare și recepționarea fizică a produselor în punctul de lucru, dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, fără alte cheltuieli suplimentare (de ex., comisioane) în afară cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scădea din prețul plătit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile);

Restituirea sumelor încasate, în cazul în care clientul nu dorește un alt produs, se va face astfel:

  • În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin;
  • Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);
  • Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata). 
  • Returnarea mijloacelor financiare are loc doar pe contul de card cu ajutorul căruia s-a efectuat achitarea comenzii.
  • Atenție! Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.

Pot fi returnate produse care:

  • nu depășesc termenul de 14 zile de la data primirii;
  • corespund specificațiilor tehnice menționate în comandă;
  • nu au făcut obiectul unei comenzi speciale;
  • nu au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;
  • nu prezintă urme de lovire sau deteriorare;
  • nu prezintă urme vizibile de uzură;
  • produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate), cu toate accesoriile și etichetele integrale (fară urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • se returnează la unitatea de ambalare (pachet, cutie, sac, etc);
  • sunt însoțite de accesoriile aparținând produsului;
  • produsele returnate sunt în stoc și din același lot. 

Nerespectarea condițiilor de mai sus, precum și punerea produsului, prin orice mijloc, într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare, duce la refuzul returului.

Produsele se returnează în ambalajul original, însoțite de factura fiscală și/sau bonul fiscal de achiziție, precum și documentația aferentă (fișe tehnice, manuale de utilizare, documentație tehnică, certificate de garanție și/sau conformitate).